Błędy odchudzania

Piąty raz podchodzisz do odchudzania, masz mnóstwo motywacji i wydaje Ci się, że robisz wszystko co możesz, a mimo to waga stoi w miejscu, a ulubione niegdyś spodnie wciąż są za ciasne? Bardzo możliwe, że popełniasz któryś z poniższych błędów. Zbyt często się ważysz Stajesz na wadze co godzinę, ona skacze jak szalona, a ty masz coraz mniej chęci? Waż się raz na miesiąc rano przed śniadaniem, a przy racjonalnej diecie na pewno zobaczysz efekty. Liczysz tylko zjedzone kalorie Twój bilans kaloryczny jest odpowiedni dla zrzucenia wagi, a mimo to cyfry stoją w miejscu? Możliwe, że nie uwzględniasz tego co wypijesz. Słodkie soki i napoje gazowane, słodzona kawa, czy alkohol też mają kalorie, więc jeśli dużo ich wypijasz to w dodajesz sobie dodatkowych cyferek do dziennego bilansu. Ćwiczysz brzuszki Ćwiczenia siłowe to niezbyt dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą schudnąć. Zamiast nich lepiej wykonywać trening cardio pomagający w spaleniu nadmiaru tłuszczu. Zestawy siłowe tylko rozbudują mięśnie i mogą sprawić, że waga pójdzie w górę, a motywacja zderzy się z podłogą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem instruktorką fitnessu prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj artykuły o sporcie i diecie. Zapraszam do czytania!