Ćwiczenia idealnym sposobem na stres

Ćwiczenia to świetny sposób, by nie tylko pozostać w formie, ale również zmniejszyć napięcie i gnębiący nas stres. Zainteresuj się wszystkimi ćwiczeniami, które wymagają ruchu, a więc jogging, taniec, jazda na rowerze lub zwykłe chodzenie. Ważne jest, by trenować przez co najmniej 30 minut, przynajmniej 5 dni w tygodniu. Nie musisz uczestniczyć we wszystkich rodzajach sportu, wybierz sobie ten, który najbardziej Cię interesuje. Trenuj konsekwentnie, stawiaj przed sobą małe, osiągalne cele, do których będziesz dążyć. Pozwoli Ci to w sposób mierzalny sprawdzić, jak zmienia się Twoja kondycja i Twoje nastawienie. Poza tym, częste odnoszenie sukcesów poprawia samopoczucie i samoocenę. Zamiast czekać, aż będziesz mieć czas na dwugodzinny spacer, wyjdź teraz, chociaż na 15 minut! Co ważne, musisz znaleźć ćwiczenia, które będą dla Ciebie relaksujące i przyjemne. Możesz spróbować namówić kolegę do wspólnego trenowania, a jeśli nie masz nikogo takiego, podczas ćwiczeń słuchaj muzyki czy książki audio. Pamiętaj, że nie odczujesz natychmiastowej poprawy, ale nie wolno Ci się łamać!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem instruktorką fitnessu prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj artykuły o sporcie i diecie. Zapraszam do czytania!