Nie jesteś głodny? Nie jedz!

Ludzie często jedzą nie z głodu, ale dlatego, że są znudzeni i wydaje się im, że nie mają nic lepszego do roboty. To pułapka prowadząca do otyłości, w którą łatwo wpaść.
Upewnij się, że jesz trzy posiłki dziennie, nie więcej. Wszystkie przekąski też się liczą, zastanów się więc, czy wolisz zjeść obiad, czy kawałek czekolady. Jeśli jesteś łasuchem i lubisz produkty takie jak lody, chipsy czy cukierki, nie trzymaj ich w domu. W ogóle ich nie kupuj. Czegoś, czego nie masz, nie zjesz. W momencie, gdy będzie Ci się nudzić i będziesz miał ochotę sięgnąć po przekąskę – zrób coś innego. Stwórz listę czynności, które możesz wykonywać, jeśli nie masz niczego innego do zrobienia. Zamiast jeść, posprzątaj dom albo uporządkuj ogród.
Dobrą praktyką jest też wykonanie piętnastominutowych ćwiczeń zamiast jedzenia. Nie tylko odwrócisz uwagę od przekąsek, to dodatkowo spalisz kilka niepotrzebnych kalorii i poruszasz się. Jeśli jednak nie lubisz takiego rodzaju spędzania czasu, nie łam się. Równie dobrze możesz zadzwonić do znajomego, by poplotkować. Czas do obiadu szybciej zleci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem instruktorką fitnessu prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj artykuły o sporcie i diecie. Zapraszam do czytania!