Surowe warzywa w diecie

Jedną z podstawowych zasad zdrowego trybu życia jest właściwa dieta. I nie chodzi tu o jedno czy dwutygodniową tzw. „dietę” – stosowaną w celu zgubienia paru kilogramów. Zdrowe odżywianie to świadomy sposób spożywania prawidłowo skomponowanych posiłków. Nie przez tydzień czy miesiąc, ale przez całe życie. Stałym i niezbędnym elementem zdrowej diety są warzywa. Powinniśmy jeść je w każdej postaci, jednak najwięcej wartości odżywczych mają warzywa surowe. Zadbajmy o to, aby zawierał je każdy nasz posiłek. W myśl reguły „5 porcji warzyw, owoców i soków dziennie”. Pamiętajmy zwłaszcza o odpowiedniej porcji surowych warzyw do obiadu. Surówka warzywna powinna stać się tak oczywistym jego składnikiem jak masło czy margaryna podstawą kanapki. Tym bardziej, że warzywa to skarbnica błonnika, który jest bezcenny dla prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego. A błonnika nie posiadają w ogóle produkty pochodzenia zwierzęcego, które często są podstawą dania obiadowego, nawet tak zalecane w codziennej diecie ryby.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem instruktorką fitnessu prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj artykuły o sporcie i diecie. Zapraszam do czytania!