Zdrowy senior to aktywny senior

Nasze społeczeństwo starzeje się. Jednocześnie wydłuża się średnia długość życia. Wielu z nas może cieszyć się obecnością swoich rodziców i dziadków coraz dłużej. Jednak długość życia to nie wszystko. Pozostaje jeszcze kwestia jego jakości. Warto zatem zadbać o kondycję starszej pani czy pana. Fizyczną i umysłową. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzą tu tzw. uniwersytety trzeciego wieku. Oferują one różnorodne zajęcia, pozwalające starszym osobom spędzać czas w towarzystwie rówieśników. Organizowane są ciekawe wykłady, spotkania wspomnieniowe, wycieczki, a także zajęcia sportowe dla seniorów, np. gimnastyka rehabilitacyjna czy nordic walking. Jako student nasz senior znów poczuje się kimś ważnym. Inna propozycja to sekcje przy klubach osiedlowych. Ciekawe zajęcia czekają tu na miłośników wypieków, robótek ręcznych czy szaradziarstwa. Odbywają się też wieczorki taneczne, można spróbować sił w osiedlowym chórze. Jesień życia nie musi więc być smutna i samotna. Namówmy naszego seniora, by cieszył się życiem, spędzając czas aktywnie. Bo aktywny senior to zdrowy senior. A o to przecież chodzi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem instruktorką fitnessu prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj artykuły o sporcie i diecie. Zapraszam do czytania!